November 10, 2011

Thinking

Semakin aku men-tua-kan diri aku, semakin aku banyak berfikir apa yang akan terjadi aku in the future. Sometimes, thinking something like that make me feels really suck. Buatkan aku jadi gabra tak pasal - pasal, gelabah macam hakkttuuiihh and the worst part is buatkan aku semacam tak yakin adakah semua benda yang aku belajar ni akan dapat membantu aku untuk dapatkan pekerjaan yang baik? Antara benda yang aku paling takut berlaku kat aku ialah, memegang status sebagai penganggur. That sucks man~ Photobucket Aku cukup tabah tak untuk menempuhi dunia luar? Sejauh mana aku dapat survive in this mundane world all by myself. There is one point where you can't rely on your parents 100%. Aku harap aku dibagi cukup kekuatan untuk menempuhi semua ni.

Alam belajar dan bekerja, sesuatu yang gila jauh bezanya. Lebih - lebih lagi aku ni yang tak beberapa pandai nak bergaul ngan orang, soft skill pun macam hampas. Oh man~ alam dewasa adalah satu fasa yang sungguh menakutkan Photobucket

p/s : flu + headache, "nice combination" right? =__="