July 17, 2011

Celebration

Kawan ajak makan g KFC on 15 Julai, kita orang 3 orang je, sebelum g makan kat sana singgah laundry jap, kawan nak amek pakaian and in the end serious cakap, aku langsung takde idea yang sebenarnye satu kelas dah organize surprise birthday party untuk aku =,)


Photobucket


Memula nye aku macam ala "mah bestie tak dapat ikut makan kfc sekali ngan kitorang 3 sebab die balik umah" so, aku pun mesej2 je la die sepanjang perjalanan aku pegi kfc tu and time nak pegi tingkat ats kat kfc tu aku tengah mesej sambil menaiki satu demi satu anak tangga and tetiba ada segerombolan orang nyanyi lagu happy birthday untuk aku. Punya le terkejut tahap tertinggi aku ditambah lagi dengan ekspresi muka yang macam ternampak sekumpulan hantu sedang membelah durian. Touching? Of course dude, mustahil tak, kan? Aku tahan diri supaya tak nangis =,)

Orang first yang aku cari ialah mah bestie. Pusing2 kepala aku cari die tapi tak jumpa. Rupanye die duduk paling hujung and nak menyembunyikan diri die dari aku =,). Lepas dah duduk tu tetiba lampu dipadamkan and mah bestie bawa sebijik kek depan aku and ucapkan happy birthday kat aku. Time tengah makan2 tu ntah cmne aku boleh tersuapkan die secebis kek birthday aku sesi seterusny kami makan2 and amek gambar and the rest is history. Mah besti belikan aku vanilla coke ats sebab yang kami2 je tau, hahaha. Aku claim ceri tu ye? XD

Seriously guys, thank you so much!!!! and si dia belikan aku sebijik anak patung =) Oh ye sapa "mah bestie" tu? hehe

p/s : Ala~ rileks la, kitorang bukan buat apa pun