July 23, 2011

Perbezaan permulaan and pengakhiran cuti

Bila start cuti, aku adalah orang yang paling gembira kat muka bumi, Pegi berambus dengan semua itu assignment, semua benda dah tak pedulik da yang penting cuti!! CUTII!!! time tu rasa macam the world is mine~ hahahaha!


Photobucket


Bila pertengahan cuti, ala~ nanti - nanti la buat assignment tu, macam - macam alasan yang dibagi. Masa masih panjang, malam masih muda, aku nak enjoy online macam takda hari esok dulu and semua benda yang dilabel sebagai buang masa semua aku buat kekeke~


Photobucket


Bila cuti dah nak abes, assignment aku satu apa pun belum jalan lagi!!!!! Time tu mula terhegeh - hegeh cari articles kat online database, bukak buku, baca line by line and keadaan pun dah macam tak keruan seolah - olah tengah kena kejar dengan lori balak kat belakang ishk3~


Photobucket



In the end, cuti dah abes, mulakan kuliah and rutin harian seorang pelajar and assignment aku siapkan last minutes. Ohoho~ terok bebeno perangai!

p/s : Betul cikgu nak tolong saya?