October 14, 2011

Anti Social, eerr~ aku ke?

Aku rasa aku boleh dikategorikan sebagai golongan ni. Aku tak beberapa suka keluar rumah, lepak dengan kawan gi mana - mana or apa - apa aktiviti yang memerlukan aku bergaul dengan manusia, ahaks~ Tengok cara aku jalan pun rasanya orang dah tahu. Aku ni, kalau berjalan, sentiasa akan tundukkan sedikit kepala aku. Sebab? Aku jadi macam orang yang hilang akal kalau aku tengah berjalan and ada orang renung dan tengok aku. Seriously said, that freaks me out! Kalau aku tunduk, tak perlu la aku ambik port samada orang tengok aku ke tak. Even kalau kat kawasan perumahan aku pun, aku boleh bet ramai yang tak kenal aku sebab aku memang jarang nak keluar jalan - jalan or buat aktiviti yang membolehkan mereka nampak aku, ohoho~ how bad and worst is that?

Jadi, apa la yang aku buat? Oh dear~ apa lagi kalau bukan online, main games and melukis. Yup~ aku suka melukis, tapi manganime punye style la. Aku leh dok online 24 jam macam orang takda kehidupan ok? No wonder la aku rabun, uhuk2~ Aku memang tak suka kuar rumah. Maybe sebab utama dier aku dilahirkan kat tempat yang tak beberapa nak bandar kot. Tapi time aku belaja kat negeri lain, kawan ajak lepak, kuar sesama, memang liat sungguh aku nak bagi jawapan "Oraite, bila nak kuar?" aku akan jawab "hhhhmmmmm, tengok la dulu camne" and tak payah tengok pun tau aku memang takkan ekot.

My best friend said, I should change my attitude a little bit. Life is too short to be waste just in front of the laptop, why don't you cherish the moment with your friends a little bit? No harm done isn't it?

To be honest, i kinda agree with him but it's not like i can change my attitude just in the blink of the eyes. Ntah la, maybe sooner or later aku dapat keluar dari kepompong tak suka bergaul ni kot.


Photobucket


p/s : The truth is, it seems i don't even care if I behave like that. Isn't that a little bit scary? Photobucket