October 13, 2011

No - no to Facebook

Aku bukan nye seorang yang dok lekat depan facebook 24 jam. Aku lepak kat sana kalau ada benda penting yang melibatkan discussion pasal study or aktiviti oleh kawan - kawan, lecturer nak inform benda penting or nak share link or story ngan adik aku kalau kitorang teronline dalam masa yang sama.

Kenapa aku tak beberapa berkenan ngan facebook? Jawapan die satu je, I hate attention seeker. Benda kecik pun semua nak post kat facebook. Ada satu post yang paling pelik aku tengok hari tu ialah

"lega nye dah lepas berak"

Aku pun macam Photobucket perlu ke nak update status sampai camtu sekali?

Same goes with awek and pakwe yang bergaduh bagai nak rak kat facebook tu. Heelllooo~ gaduh pun nak tunjuk kat orang ramai ke? For God sake, how low can you guys be? That just so insane =__="


Photobucket


p/s : Attention seeker, please get a life~