October 13, 2011

Not to Shabby

Dalam laptop aku, majoriti lagu yang aku simpan ialah lagu Jepun dan English. Why Jepun? sebab aku suka tengok anime and drama Jepun, hehe~

How about Korea Ash?

Eeerrr, Next question please~Photobucket

I have to admit it, I rarely listen to Malay song. Reason? I dunno man. It just not my cup of tea but.. there is a but (and not butt) that's a past. Nowadays, I slowly listen to Malay songs and guess what? I quite like it Photobucket Pada beberapa kurun yang lepas, kawan aku bagitau dia suka dengar "Lagu Kita" by Aizat and when I heard that song, my reaction is Photobucket. Serious, that is such a good song =)

Walaupun lagu Malay lam laptop aku tak sampai 10 (uhuk2~) aku try nak gali lagi lagu Malay yang best and menambahkan memori laptop aku, haha~ Tapi niat aku tu asek tergendala je sebab aku ni jenis yang tak suka dengar radio or tengok rancangan tv yang menyiarkan perkembangan industri muzik Malaysia ni.

Jadi Ash, rancangan television apa yang kau selalu tengok?

Aku selalu tengok rancangan memasak je even though culinary skills aku berada pada paras bahaya. Next entry aku tulis rancangan memasak apa yang aku suka, hehe~

Back to Malay songs, maybe aku try tanya Pakcik Google apa hottest lagu Malay sekarang, uhuhu~ Kalau korang tanya aku sapa penyanyi or pelakon baru sekarang maybe 6 jam kemudian baru aku dapat jawab kot~ haha. So, ijinkan aku mengundur diri untuk pergi ke Pakcik Google sekarang, hehe~


Photobucket


p/s : *Sedang mencari*