August 14, 2011

Bercampur Baur

Aku dah dua hari tak makan nasi >=) aku pun baru hari ni teringat pasal kes tak makan nasi ni. Ala~ tak makan nasi je, bukannye harm kau pun. Tapi serius cakap aku nak kurus la~ nak kasi tunjuk sket ngan lecturer aku yang sentiasa tak puas hati ngan aku tu. I may look calm but inside my head, I've killed you 3 times~

Adik aku cakap aku tak gemok~ thanks dude, kau memang pandai amek hati orang tua, haha! Tapi aku nak kuruskan jugak, sampai boleh buatkan mulut lecturer tu diam. Looorrhh~ memang aku nak lancar perang habis - habisan kat dia nampaknyer ni 8D

Minggu ni ada tiga tests, "comel" kan? Kepada Mdm Farmville, saya tak beberapa suke la cara anda mengajar =o=" Tolong la ubah sket~ 


Photobucket


p/s : Aku buat tak peduli, itu hal kau, kau sendiri la pandai - pandai nak sedar ye?