August 27, 2011

Procrastinating

Aku rasa siapa yang tak pernah procrastinate memang aku tak tahu nak labelkan die sebagai manusia biasa or luar biasa. Aku langsung tak suke konsep para lecturers mahupun guru memberi tons of works or assignment time orang tengah syok nak enjoy cuti. What is the meaning of holiday kalau kau terpaksa hadap segala jenis buku or bahan rujukan yang berkaitan ngan pelajaran kau? Huuhh!! Aku memang bantah habis - habisan! *RAGGEEE* Photobucket Aku pikir dengan azam yang membakar dijiwa *cchheewaahh~* aku nak siapkan at least separuh kerja aku, so~ lepas semayang zohor aku terus la kurungkan diri lam bilik dengan alasan nak siapkan kerja aku, guess apa yang aku buat? Aku TERonline, melukis, baca komik and try nak tido (tapi tak dapat) and at last, apa yang jadi kat assingment aku? tak siap langsung! even 1% pun Photobucket

Huh~ Oh myself, tolong la kuatkan diri kau untuk tolong siapkan kerja kau ni. Aku takmo dah start kuliah nanti, menggelabah giler sebab terpaksa siapkan kerja last minutes. Tapi assignment tu tak boleh menggoda aku tau? Lain la laptop, dengan selamba badaknye lalu masuk lam bilik tanpa sehelai pakaian pun, mana tak tergoda aku lalu terus meninggalkan assignment aku tu tanpa rasa bersalah pun Photobucket

Photobucket

p/s : Semacam bercambah pulak perasaan tu, haiihh~