August 13, 2011

Uhuk2~

Tadi aku berbuka puasa dengan kawan aku. Kawan baik. Lelaki. Dah ada awek. Cuma kami berdua je. Ye~ maybe korang akan kata

"Shialan! pakwe orang tu!! kau gile?!"
"Blah la kau, apa kau rasa kalau kau ditempat awek die?!"

Ye..ye~ aku tahu. First thing yang kuar dari minda semua orang ialah dialog2 seperti diatas dan yang sama taraf ngan dialog tersebut. Bagi aku, tak semesti kalau seorang lelaki and perempaun keluar berdua - duaan secara automatiknya akan dilabel sebagai couple. Tolong jangan jadi single - track mind boleh? Boleh tu memang boleh tapi bak kata adik aku, manusia ni memang dicipta untuk menjadi single track mind kalau deal ngan sesetengah perkara. Ntah la, aku tak pasti sejauh mana kebenaran kata - kata die and sejauh mana aku dapat mengeluarkan diri aku dari terus untuk tidak menjadi single track mind ni.

Bak kata adik aku lagi, sedangkan orang yang dah kahwin boleh main kayu 3, 7 and 10, apatah lagi orang yang baru bercouple. Nak tak nak, aku kena setuju dengan statement minah ni. Aku takut aku terjatuh cinta kat dia sebab dalam kisah hidup orang lain, aku tak nak ambik role sebagai bad character. Aku wish bebetul kat God supaya jangan cambahkan perasaan suka aku kat "mah bestie" aku tu more than a friend. Walau rapat mane pun kami, aku tak nak lepas dari boundry kawan tu. Aku nak relationship ni stick sampai kat situ je. KAWAN.



p/s : Sometimes feeling tu ada, sometimes takde