August 12, 2011

Hampeh

Serius aku dah tak main game untuk 2 minggu. Memang something la dude~ metafora haktuuihh aku ialah "aku tak boleh hidup tanpa game" tapi sampai sekarang hidup pulak aku, boleh pulak update blog sambil makan oreo sebungkus *kantoi aku cuti daripada puase 8D*, hahaha! Serius cakap semester ni memang busy giler la. Even Perdana Menteri pun kalah wa kasi tau sama lu beb~ test and quiz yang berturut - turut mengadakan kenduri, ppeerrgghh!!! "heaven" siot~

Oh ye, tadi lecturer aku cakap "dah gemuk pun nak tido lagi?"
Amboi lecturer ni, nak lancar perang nampak. Hello mister~ fatwa mana Sir belajar yang orang gemok tak boleh tido? Single track mind betul la Encik ni, belajar tinggi2, tapi kalau pemikiran cam haktuuiihh camtu pergi blah sama sijil2 diploma, degree and master yang u dapat tu. Serius nak je aku jawab camni

"Apa sir fikir orang gemok tu tak layak untuk mendapatkan tidur or rehat yang secukupny macam orang yang berbadan kurus? Diskriminasi sungguh ini sir!"

Tapi aku masih kenangkan yang dia tu lecturer aku ditambah lagi die berusia dari aku so aku just buat muka budusss je and blah dari office die. Nasib baik mood aku baik time tu, kalau tak mau je aku bad mood sepanjang hari. Aku pun hairan ngan lecturer ni suka je nak maki and buli aku. Cakap main lepas je~ tak semestinya status u sebagai seorang lecturer u boleh buat or cakap ikut sedap nasi ayam goreng madu je! Agak - agak la sikit dude~


Photobucket


p/s : Aku dah penat and malas lagi nak layan kerenah attention seeker.