August 17, 2011

Oh YEAH BAYBEH!!!

Aku buat presentation hari tu (August 16). Group presentation. Ada tiga groups yang present and group aku ialah group yang terakhir tetapi disebabkan aku masalah teknikal yang berlaku pada group no 2, group aku dinaik taraf menjadi group ke 2 yang akan present. Oh! how great!. Lepas group 1 buat presentation, peerrrgghh!!! kena hentam siot group tu. Macam - macam soalan yang lecturer aku tanya. Aku yang jadi audience je pun dah kecut perut apatah lagi mereka yang dok berdiri depan kelas nak menjawab soalan yang lebih tajam dari mata pisau tu. Fiiuhh!!! berkeringat siot!

Sekarang turn group aku. Guullpp!!

Aku orang yang bagi greeting and memulakan presentation tu. Nasib baik lancar je aku cakap. Dalam English ok? Dah la English aku cam hakttuuiiihh!! Tapi yang best nyer, sebelum presentation tu aku buat cool je, takde menggelabah kata aku nervous la, ketiak aku dah basah berpeluh sebab takut la and macam - macam lagi carutan yang boleh membuatkan orang yang mendengar kasi penampar 17 kali. Dalam presentation tu, lecturer aku menyampuk and tanya sesuatu, thanks to DAHRUS yang tolong jawab bagi pihak kitorang =,) Aku pun tau jugak jawapan nye, cuma aku serahkan kepada yang pakar je la ya? kekeke~ Selamat. Dapat jawab. Lecturer puas hati and suruh proceed.

Lepas dah habis presentation, masing - masing jantung berdegup bagai nak rak macam lepas berlari sebab kena kejar lori hantu kat belakang, haha! Guess what? Lecturer aku berpuas hati ngan presentation kitorang, report yang kitorang buat. Dia takde tanya soalan killer macam yang die buat kat group 1. Aku dah rasa macam mau buat tarian lambada da depan kelas sebab happy sangat =,D Dia kata semua nye lengkap and kerja kitorang tak meninggalkan sebarang tanda tanya. Malam tu (kitorang present time malam ye? memang awesome la dude~ bukan main rush lagi aku nak mandi, makan bukak posa and semayang maghrib) mood aku memang baik sehabis yang boleh la. Penat lelah kitorang nak siapkan benda tu berbaloi jugak akhirnya.


Photobucket


p/s : Aku masih mampu bertahan ok?