November 13, 2012

Kitew tak sukew lerhh~ *f*** this sh**

Good day to every human that live in this mundane world

Owkey~ aku sebagai seorang yang belajar bahasa Malaysia dan English dari tadika lagi, tahu macam mana nak mengeja dengan AGAK baik. Aku kalau g online kat facebook and tengok post, komen segala manusia ni, suka sangaaaaaattttt nak mengeja guna bahasa ntah papa ntah. Kalau shortform aku masih boleh terima owkie? tapi kalau dah sampai tahap tuka ejaan aku jadi akuew, kita jadi kitew, morning jadi mownink and ntah papa lagi la serius aku rasa nak give a hug to that person, very tight at the neck with a rope! U want a dictionary? It would be my biggest pleasure to give you one. Like seriously, korang yang eja camtu tak kesian ke tengok betapa susah nya orang nak baca apa yang korang tulis? Bukannya comel pun rupa korang kalau nak wat word hamjadah camtu.

Sebagai orang ketiga yang langsung takde kaitan ngan semua ni and just nak bagi pendapat je, berhenti la eja guna word tak senonoh camtu just cut it out ok?


P/s : Respect the language dude~